Shop Mobile More Submit  Join Login
{Crederia} Spring's First Steps by burrdog {Crederia} Spring's First Steps by burrdog
i got nothin to say rn, this is the thing that sai corrupted the bg for and i had to rework it, im just glad to be done w it at this point 3: overall im really hype this came out of me, but im still really bummed that it hecked up the way it did haha

current crederia prompt: spring's first steps
all these babs as babbies!

yellow bab belongs to me
brown bab eating flower belongs to PhloxeButt
valentine bby belongs to PaeonyTea
glasses belongs to 61px
just keep swimming bab belongs to KlockworkKat

thank you to everyone who allowed me to use their babs <3 
Add a Comment:
 
:iconrecyciedtrash:
RecycIedTrash Featured By Owner Mar 27, 2017  Student General Artist
The reflection on the water surface is gorgeous, holy cow! Great job!
Reply
:iconburrdog:
burrdog Featured By Owner Mar 27, 2017  Student Digital Artist
awh thank you!! 
Reply
:iconpaeonytea:
PaeonyTea Featured By Owner Mar 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
Jerry scream icon 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HOLY SHIT SCOOB THIS IS?????? SO????? PRECIOUS?????????????? CLUTCHES CHEST!!!!!

OH NO THIS IS ADORABLE IM YELLING THANKS SO MUCH AAAAA!!!! FLJDSFKLDS I JSUT REALIZED DID HE EAT ONE OF CANDY'S CANDY IM
Reply
:iconburrdog:
burrdog Featured By Owner Mar 17, 2017  Student Digital Artist
AHHHH oh my gosh I'm so glad!!!! AND YES!!!! I'm so glad you caught it dhfncvj screams he's totally eating a lollipop with some mane on it 8))) 
Reply
:iconpaeonytea:
PaeonyTea Featured By Owner Mar 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
oh my god Jaime pls ur gonna be coughing up hairballs sobs

omfg again thanks so much aaAAA
Reply
:iconburrdog:
burrdog Featured By Owner Mar 17, 2017  Student Digital Artist
Omg of course of course ;w;
Reply
:iconnimbose:
Nimbose Featured By Owner Mar 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
HECKIN CUTE BURR
Reply
:iconburrdog:
burrdog Featured By Owner Mar 17, 2017  Student Digital Artist
tHANK YOU!!
Reply
:iconskyantelope:
skyantelope Featured By Owner Mar 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
SWEET KIDS,,
Reply
:iconburrdog:
burrdog Featured By Owner Mar 17, 2017  Student Digital Artist
yee!! adventurebabes!
Reply
:icon61px:
61px Featured By Owner Mar 17, 2017
IM CRYING OMG THIS TURNED OUT SUPER BEAUTIFUL ! ! ! ! kaomoji set 1 9/19 kaomoji set 1 9/19 kaomoji set 1 9/19 
the babs' interactions with the scenery and others is cute ! ! as heck ! ! !
i especially love how you colored the water and put the reflections in it ;;; o ;; c) <333
and lil minseok looks amazing in your style btw im melting ahgfsdahjds ? /! !?
thank u so so much for including my bab in this wonderful piece kaomoji set 1 3/19 kaomoji set 2 18/67  <333
Reply
:iconburrdog:
burrdog Featured By Owner Mar 17, 2017  Student Digital Artist
thank you! im so glad youre happy w it!! lil baby babs with their lil baby coats haha 
youre very welcome <3
Reply
:icongemboundgoat:
gemboundGoat Featured By Owner Mar 17, 2017  Student General Artist
AHHH THIS IS SO CUTE !! !  ! I rreally love how you rendered the water all of the poses are really cute
Reply
:iconburrdog:
burrdog Featured By Owner Mar 17, 2017  Student Digital Artist
tHANK U!!! I appreciate it, the water was super fun?? I love doing the dumb lil reflection stuff keheh 
Reply
:iconty-foreverruling:
ty-foreverruling Featured By Owner Mar 17, 2017
This is so great! Very nice work!
Reply
:iconburrdog:
burrdog Featured By Owner Mar 17, 2017  Student Digital Artist
thank you so much!
Reply
:iconklockworkkat:
KlockworkKat Featured By Owner Mar 17, 2017  Hobbyist
WREENNNNNNNNNNNNNNNNNN THIS IS SO!!! STINKIN!!! GOOD!!!!!!!
I am in LOVE with that fruit tree and the way you drew it to be growing on the bank. Also!!!! All those little puffy bablings are so sweet!! And the WATER? SO GOOD??!??! LOOK AT THAT LITTLE SWIMMERRRRRR Thank you so much for including Cantica ;; ___ ;; She looks so cute paddling around just happy as can be to be swimmin aaahhh 200 POINTS AWARDED TO WREN FOR THIS PROMPT DECIDED BY ME!!!!!!!!!!!
Reply
:iconburrdog:
burrdog Featured By Owner Mar 17, 2017  Student Digital Artist
YOU GUYS R SO CUTE... aw heck, thank you kat!! im so glad folks like it im screamin <3 despite all the headache it WAS really fun to do ;w; both..times...ahahah
Reply
:iconpietastic-games:
Pietastic-games Featured By Owner Mar 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
Another 200 from yours truly
Reply
:iconclovercoin:
CloverCoin Featured By Owner Mar 17, 2017  Professional Digital Artist
this is soooooooooooooo pretty!!!
Reply
:iconburrdog:
burrdog Featured By Owner Mar 17, 2017  Student Digital Artist
Thank you ;m; <3
Reply
:iconpietastic-creations:
Pietastic-Creations Featured By Owner Mar 17, 2017  Professional General Artist
OOOOH NOOO BURR this sooooo cute!!!! It literally melts my heart, the scenery is SO GOOD! Despite SAI trying to ruin all fun ever, I think this came out beautifully! (not to mention ultra adorbs, that fruit better watch out for Candyboy) Everyone is just adorable, but I have to be bias and say my fav is Cat in the water of course :3ccccc
 
Gosh now I'm inspired to start on my next entry, LMAO just when I thought I would have a break :'3
Reply
:iconburrdog:
burrdog Featured By Owner Mar 17, 2017  Student Digital Artist
Godddd thank you pie!! I really appreciate it ;0; ever since registering candyboy I just feel the need to drawwwww himmmmm <3333 I was so excited to enter this prompt and tbh I'm still never gonna get over losing the original file but!!! Whatever, I'm so glad it turned out still kinda nice <3 

and omg tbh cat bab in the water is my favorite too B) tbh I went with the first long haired water aligned bab I saw! And AHH IM SORRY but I can't wait to see ur next entry!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 17
Image Size
1.3 MB
Resolution
1171×905
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
588 (1 today)
Favourites
142 (who?)
Comments
23
Downloads
4
×